"Házi kókusztejes" turmix variáció

2022.04.21

Ma nem egy konkrét receptet mutatok Nektek, hanem inkább csak ötletnek szánom, amit gondoljatok tovább, variáljatok kedvetekre."Házi kókusztejes" turmix variáció.A következő módon készítettem.A turmixgépbe raktam :

  • 2 evőkanál kókuszreszeléket,
  • 1 evőkanál zabpehely lisztet
  • 1 mérőkanál csokis Lite Ultra port
  • 1 marék aszalt vörösáfonyát

Felöntöttem 1/2 liter vízzel, és az egészet kb 3 percig turmixoltam, hogy a kókuszreszelék minél inkább "kiadja" magából az ízét.

Miután pohárba öntöttem, egy kis állás után a zabpehelyliszttől kicsit még sűrűsödni fog.

Remélem, hogy kipróbáljátok. 

Valentovics Réka
Minden jog fenntartva 2023
Az oldalt a Webnode működteti
Készítsd el weboldaladat ingyen! Ez a weboldal a Webnode segítségével készült. Készítsd el a sajátodat ingyenesen még ma! Kezdd el