Köleses egytálétel C9 alatt -ötlet

2022.08.25

Kurkumás, karfiolos csirkemell, kölessel, és különböző magvakkal. 

Hogy is készült ez a csirkemelles, karfiolos egytálétel?

1. A karfiolt rózsáira szedtem, és pár perc alatt sós vízben megpuhítottam. - inkább maradjon ropogós, mint nagyon puha

2. csirkemellet olivaolajon megpirítottam, só, bors, fokhagyma, kurkuma ment rá (bármilyen fűszerrel el lehet készíteni.

3. Felöntöttem kb 2,5 deci vízzel, és beleszórtam kb 1 maroknyi kölest. Készre pároltam. Ha kevés a víz, akkor később pótolom, míg a köles meg nem puhul.

4. Ezután keverem bele a karfiolt.

5. Vágtam rá friss medvehagymát.(Meg lehet szórni saláta magkeverékkel is).Hát ennyi. Ezerféle módon lehet variálni. 

Én nagyon sokszor készítek olyan egytálételt, amikor a köretet nem külön, hanem belefőzöm az alapételbe.

Valentovics Réka
Minden jog fenntartva 2023
Az oldalt a Webnode működteti
Készítsd el weboldaladat ingyen! Ez a weboldal a Webnode segítségével készült. Készítsd el a sajátodat ingyenesen még ma! Kezdd el