Kristályprogramozás

2023.10.21

Családi karkötőszett, ami védelmez, és egy kis elmélkedés az ásványok életéről. 

 
A napokban egy nagyon kedves megrendelést kaptam. Megmondom őszintén ilyen kéréssel még senki nem keresett meg, pedig milyen jó ötlet. :)
Arra kért az anyuka, hogy készítsek a négy tagú családjának egy "családi ásványkarkötő szettet".
A védelmen volt a hangsúly, ennek alapján választottam a köveket. Matt ónix, fekete obszidián és barna achát.


Biztonság kedvéért az "angyali védelem" energiáját is beleprogramoztam a karkötőkbe.
Az ásványok kristályos szerkezetükből adódóan nagyon jól programozhatóak.
2019 óta programozom a kristályokat. Ekkor kerültem energetikai kapcsolatba az ásványokkal egy mély meditatív kapcsolódás során.

 
Nagyon érdekes volt megtapasztalni, hogy az a cirka 20 látszólag egymásnak idegen ember azért gyűlt egyazon helyen és időben össze, hogy visszaszerezze azt a tudást, aminek korábban már birtokában volt. :) Az idegenség egyszercsak ismerősséggé változott. Ugyanaz a hívó szó kiket hív egyazon időben? Sorsszerű találkozások történhetnek ilyenkor. :)


A "programozás" egy olyan helyen történik, ahol ebben az életemben sosem jártam még, mégis ismerem minden kis pontját, sarkát, szegletét. Érzem az illatát, a puha melegségét. Olyan, mintha otthon lennék. ❤️
...és érzem a kövek érzéseit is, amiken keresztülmentek, míg a kezeim közé kerültek.
A bányászásuk, csiszolásuk, szállításuk során "elszenvedett" energetikai sérüléseiket.
Gyerekkoromtól úgy tekintettem rájuk, mint élőlényekre, csak ők más léptékben élik meg a létezésüket.

 
Az iskolában azt tanultuk, hogy:
"természetben élőlények és élettelen dolgok vesznek körül bennünket. A víz, a levegő, a sziklák és a kövek élettelenek, a lepkék, a bogarak és a csigák pedig élőlények. De élőlények a fák és a bokrok is, sőt még az erdő kövein lévő mohák és a vízben lebegő moszatok is. "
Szerintem viszont minden él, csak néhány esetben innen, az ember szemszögéből nem azokat az életfunkciókat mutatja, amit mi elvárunk az élőlényektől.

Jól elkalandoztam.:)
Visszatérve a programozásra... energetikailag megtisztítom, beprogramozom, és le is zárom őket, úgyhogy a viselőik védve vannak bármilyen negatív energiától. 

Valentovics Réka
Minden jog fenntartva 2023
Az oldalt a Webnode működteti
Készítsd el weboldaladat ingyen! Ez a weboldal a Webnode segítségével készült. Készítsd el a sajátodat ingyenesen még ma! Kezdd el