Tejbegríz zabkorpából

2021.11.05

A tejbegrízt szerintem nagyon sokan szeretjük, de tipikusan olyan étel, amit kerülni kell(ene), mivel nem túl egészséges, amiért a tehéntej és a búzadara magas, és gyorsan felszívódó szénhidráttartalma a felelős, nem beszélve arról a rengeteg cukorról, amit bele és rá szórunk. # Szerencsére van alternatíva! 

A búzadarát lecserélhetjük magas rosttartalmú, ezért lassan felszívódó szénhidráttartalmú zabkorpára. *Sokkal laktatóbb, és a vércukorszintet sem terheli meg annyira.

Tehéntej helyett használjunk cukormentes mandula vagy kókusztejet. 

Cukor helyett én vaníliás Lite Ultra-t használtam, vagy bármilyen édesítőszert is rakhatunk bele.

Recept - 1 nagyobb adaghoz

3 dl cukormentes mandulatej

5 dkg zabkorpa

1 tk vaniliás Lite Ultracsipet

 só

Tetejére én csokis Lite Ultra-t szórtam, de lehet vaníliásat is, amibe egy kis fahéjat keverhetünk. 

A fahéj beállítja az optimális vércukorszintet.

Tetszőleges gyümölccsel tálaljuk. 

Én nagyon szeretek minél több mindent 

"pirosbogyós" 

gyümölcsökkel tálalni, mert tele vannak értékes tápanyagokkal, vitaminokkal és antioxidánsokkal. 

Elkészítése:

...ugyanúgy készítjük, mint a tejbegrízt.

Valentovics Réka
Minden jog fenntartva 2023
Az oldalt a Webnode működteti
Készítsd el weboldaladat ingyen! Ez a weboldal a Webnode segítségével készült. Készítsd el a sajátodat ingyenesen még ma! Kezdd el