Utitárs

2023.08.18

Minden szülők álma voltam, ami az utazást illeti. Én azon gyerekek közé tartoztam, akivel öröm volt utazni. Családi anekdóták szólnak a román tengerparti nyaralásról, ahova egy trabanttal döcögtünk le. Én 3 évesen szinte az egész utat végigaludtam, vagy csendben néztem ki az ablakon.

Soha nem nyafogtam, hogy éhes vagyok-szomjas vagyok- pisilni kell- mikor érünk már oda... És ez azóta is így van. Én nagyon szeretek úton lenni, de megérkezni már kevésbé. Ahogy közeledünk a végcél felé, egyre kevésbé érzem magam komfortosan. 

Inspirálólag hat rám egy cseh nő, aki vágyait követve kilépett a megszokott életéből, hogy egy lakóautóval bejárja a világot. Az utazása közben naplót vezetett. Az emlékekből egy könyv, és egy gyönyörű illatú illóolaj keverék is született. 

"Nomad from the Stars". 

Micsoda név... Ez az olajkeverék nagyon fontossá vált nekem. Ott van velem a mindennapokban. Rendszeresen előveszem, szagolom, kenem. Sokat vagyok kisebb nagyobb úton, rendszeresen ingázom a város és vidék között. Szeretek és szerintem jól is tudok vezetni. Kikapcsol, megnyugtat, és hatalmas szabadságot élek meg az úton levés, az szó szoros értelmében vett utazás által.

Pár hete, egy a változást berobbantó Access testkezelés hatására újra úton vagyok, amihez megérkezett egy segítő társ. Úton vagyok magamhoz. Ennél az utazásnál is hű társam ez az illóolaj. Tulajdonképpen az egész életünk egy hatalmas utazás.

 Hívd társadul ezt az illóolajat. Használd, szagold, kend, és éld meg amit adni tud.

Valentovics Réka
Minden jog fenntartva 2023
Az oldalt a Webnode működteti
Készítsd el weboldaladat ingyen! Ez a weboldal a Webnode segítségével készült. Készítsd el a sajátodat ingyenesen még ma! Kezdd el