Zabos sütőtökkrém

2021.11.19

Amíg tart a sütőtökszezon, használjuk ki, már aki szereti. 

Én minden formájában nagyon szeretem, most egy édes, fahéjas, gyömbéres, narancsos sütőtökös-zabos pohárkrém ötletét hoztam Nektek.

Pontos receptet nem tudok adni, engedjétek szabadjára a fantáziátokat. 

Inkább csak inspirációnak szánom.

A sütőtököt megsütöttem. 

A húsát összekevertem zabpehellyel, reszelt narancshéjjal, reszelt gyömbérrel, fahéjjal, és csipet sóval.

Kóstolgassátok, mit kívánhat még ez a desszert, és azt nyugodtan rakjátok is bele - nem tudjátok elrontani. 

A sütőtök nagyon édes volt, úgyhogy én plussz édes ízt nem is raktam hozzá.

1 óra állás után pohárba raktam, és a tetejére mézzel és kevés túróval elkevert joghurtot kanalaztam, amit még fahéjjal is megszórtam.Jó étvágyat kívánok.

Valentovics Réka
Minden jog fenntartva 2023
Az oldalt a Webnode működteti
Készítsd el weboldaladat ingyen! Ez a weboldal a Webnode segítségével készült. Készítsd el a sajátodat ingyenesen még ma! Kezdd el