KÖT - Kreatív Önismereti Tér

2023.10.24

Mérföldkövek az életünkben. - KÖT

Végtelenül boldog vagyok, mert megérkeztem egy fontos mérföldkőhöz.

Úgy érzem a sok-sok szál, amit az elmúlt 25 évben elindítottam, mára egy szép fonattá rendeződött. Évekig próbáltam a szálakat három külön copfba rendezni, a kézműves és a szellemi - spirituális világomat, valamint az egészséges életminőségre irányuló elhivatottságomat szétválasztani. Mára gyönyörűen összerendeződött egy fonattá ez a három tincs.

1. tincs - 25 éve foglalkozom különböző kézműves technikákkal, elsősorban alkotónak tartom magam. Rengeteg kézműves technikát tanultam és alkalmaztam az elmúlt években, viszont a szövés az, amit bár mostanában nagyon ritkán végzek, mégiscsak a szívem csücske, Ő végigkísért egész eddigi életemen. Az otthonom éke egy csodás régi, de remekül működő szövőszék, valamint a népijátszóház vezetői képzés gyakorlati vizsgafeladataként is a váltós szövőkeret felvetését húztam. (Nincsenek véletlenek :))

2 tincs - Fiatal korom óta érzékelem az energiákat, vonzanak a tudatalattit ébresztgető képi ábrázolások, az asztrológia, az energiákkal való foglalatosságok. A Feng Shui szaktanácsadói képesítésemmel kezdődött, a Shiatsu, meridiánrendszeren alapuló testkezeléssel folytatódott, majd az Access Consciousness blokkoldó technikák következtek. Ezek a nagy mérföldkövek, amik között rengeteg apró kisebb kavics található, úgy mint az Angyalkommunikáció, a Kristályprogramozás, a Symbolon és tarot kártya, valamint az asztrológia.

3. tincs pedig az alternatív gyógymódok alkalmazása. Mindig is a gyógynövények bűvkörében éltem, termesztem, gyűjtöm és szárítom őket. Készítek belőlük teakeverékeket, macerátumokat, tinktúrákat, kenőcsöket. Természetgyógyászatot tanultam, majd az aromaterápia mellett tettem le a voksom. Vesszőparipám a prevenció. Ne akkor kapkodjunk fűhöz-fához... helyett sajnos gyógyszerek után, amikor baj van, hanem megelőzésként használjuk a füveket, kérgeket, bogyókat, gyökereket. 

Ezt a három tincset összefésültem egy gyönyörű fonattá, létrehoztam a saját módszertanomat, amivel végre szeretném megvalósítani azt az életfeladatot, ami évek óta hív, de ezidáig nem tudott életre kelni, mert nem láttam a megoldást. Minden felsorolt tevékenységem arról szól, hogy segíthessek, hogy hozzájárulás lehessek a világnak azzal, hogy támogatom és segítem a Nő társaimban a teremtő erejük felébresztését, az alkotás, az illóolajok és kártyák képi világa által.

 Ezennel meghirdetem a műhelyem megnyitását a közönség előtt.

Ez a KÖT - Kreatív Önismereti Tér, egy olyan hely, ahol a Női minőség kivirágoztatását segítem a kreativitás felébresztése, megélése által.

Hívok mindenkit, aki csatlakozna a programomhoz! 

Lehetőség van személyes, és kiscsoportos foglalkozásra is. Az elmúlt vasárnap le is zajlott az első személyes foglalkozás. 

Személyes alkalmakra bejelentkezés útján tudsz jelentkezni, 

Kiscsoportos foglalkozások (max. 4 fő) időpontját megtalálod (hamarosan) itt a weboldalamon. 

Ha barátnős programot szeretnétek, akkor az időpontot rugalmasan hozzátok igazítjuk.

Valentovics Réka
Minden jog fenntartva 2023
Az oldalt a Webnode működteti
Készítsd el weboldaladat ingyen! Ez a weboldal a Webnode segítségével készült. Készítsd el a sajátodat ingyenesen még ma! Kezdd el